Науково-технічний розвиток машинобудування в Aurum Group базується на розробках в конструкторській сфері та здобутках технологічного інжинірингу.
Проектування та конструкторські розробки у вагонобудівній сфері.
Конструктори Aurum Group мають досвід в розробці ходових частин та вантажних вагонів різного застосування: думпкарів, піввагонів, платформ, хоперів, автомобілевозів, двовісних і тривісних візків, автозчеплення і іншого вагонного литва, вузлів, механізмів, металоконструкцій і запчастин.
Відомі успішні розробки критих вантажних вагонів моделей 11-9878 та 11-9779 для перевозу пакетованих вантажів та легкових автомобілей, а також полувагонів моделей 12-9830 та 12-9847 вантажопідйомністю від 75 до 91 тонни.
Всі розробки проходять вітчизняну та міжнародну сертифікацію та відповідають жорстким вимогам якості, надійності і безпеки на залізниці.
Наразі основними напрямками розробок є:
Гордістю конструкторів є розробка візків моделей 18-4129 та 18-9817. Вони успішно пройшли випробування на Укрзалізниці, їх авторство засвідчено виключними правами інтелектуальної власності. Порівняно зі старими зразками, вантажопідйомність вагонів збільшилася на 6 тонн, вони кращі в експлуатації та рідше потребують ремонту.
Візок моделі 18-4129 для вантажних вагонів залізниць колії 1520 мм з осьовим навантаженням 25 тс і конструкційною швидкістю 120 км/год.
Технічні характеристики візку моделі 18-4129:
Параметри | Значення |
Ширина колеї, мм | 1520/1435 |
Маса візку, кг, не більше | 5300 |
База візку, мм | 1900 |
Сумарний статичний прогин ресорного підвишування під масою тари вагону, мм | 20,4 |
Допустиме статичне навантаження від колесної пари на рейки, ст (Кн) | 45 (441, 45) |
Тип ресорного підвішування | двухступеневий |
Тип рами візку | трьохелементна |
Габарит | 02-ВМ |
Конструктивні особливості цієї моделі дозволяють використовувати візок на всій мережі залізниць країн СНД, Балтії та Грузії без обмеження швидкості в завантаженому і порожньому станах.
Це досягається конструктивними особливостями, зокрема, передбаченою діагональною зв’язкою, первинним (надбуксовим) підвішуванням, яке забезпечується установкою на адаптери гумозалізних пружин. За динамічними показниками і якістю ходу моделі 18-4129 має істотні переваги перед попередніми розробками.
Показники впливу на колію та стрілочні переводи піввагонів на цих візках не перевищують допустимих рекомендованих значень, що дозволяє використовувати візок без обмеження швидкості на залізницях.
Візок двовісний моделі 18-9817 для вантажних вагонів нового покоління з осьовим навантаженням 25 тс (спільна розробка з ACF Keystone, США)
Технічні характеристики візку моделі 18-9817:
Параметри | Значення |
Максимальне статичне навантаження від колесної пари на рейки, ст (Кн) | 245 (25) |
Маса візку, кг, не більше | 5000 |
База візку, мм | 1850 |
Відстань між вісями ресорних комплектів, мм | 2036±3 |
Відстань між повздовжніми вісями бічних скользунів, мм | 1524±3 |
Конструкційна швидкість, км/г | 120 |
Габарит | 02-ВМ |
Причиною вибору концепції і конструктивних рішень для елементів цього візка стала вимога щодо збільшення міжремонтних пробігів із забезпечення стабільних динамічних показників протягом всього життєвого циклу візка при забезпеченні нормативного впливу на шляхову структуру і збереженні існуючих технологій його утримання і ремонту.
Конструктивні особливості:
У візку були використані конструктивні рішення і технології, застосовані у моделі Motion Control, яка успішно експлуатується на залізницях США і Канади (понад 250 тис. вагонокомплектів в експлуатації).
Можливість підбору характеристик жорсткості ресорного комплекту дозволяє забезпечити тривалий контроль виляння, розгойдування і поліпшеного послідовного проходження кривої для різних типів вагонів (полугованов, платформ, цистерн, критих і хоперів).
На підприємствах Aurum Group також представлено технологічний інжиніринг в сфері ливарного виробництва.
Він включає інженерні консультаційні послуги, пов’язані з розробкою і підготовкою виробничого процесу та забезпеченням оптимального процесу виробництва ливарної продукції.
До компетенції спеціалістів з інжинірингу відноситься впровадження повного циклу технологічних процесів виготовлення відливків:
Поєднання управлінського досвіду та інженерних знань вже втілено у багатьох успішних проектах наших спеціалістів. Замовниками інжинірингових послуг, зокрема, виступили «Кременчуцький сталеливарний завод», «Свеський насосний завод», «Цукрогідромаш» тощо.
Передові технології забезпечують найменший термін окупності продукції та комплексний підхід до проблем замовника, дозволяють пропонувати клієнтам послуги і продукти найвищого рівня.
Спеціалісти здійснюють технічний супровід замовлення на всіх етапах надання інжинірингових послуг, від професійних консультацій до успішної реалізації цілого проекту.